Yeni Konumlandırma(The New Positioning)

Yeni Konumlandırma(The New Positioning)

Jack TROUT

Yayınevi     Optimist Yayım Dağıtım ( İş-Yönetim / Kişisel Gelişim Dizisi )
Editör     Cemal ENGİN
Çevirmen     Ahmet GÜRSEL
Baskı     1 – İstanbul, Haziran 2006  Karton Kapak, Kitap Kağıdı, 192 Sayfa

Yeni bir ürün geliştirmeden eski ürününüze tekrar hayat vermeye ve markanızı kuvvetlendirmeye kadar pazarlamanın tüm dinamiklerinde başvurabileceğiniz bir kılavuz…
İş hayatının her alanında eski ve yeni bütün firmalar ve hatta sivil toplum örgütlerinden siyasi partilere kadar tüm kuruluşların kendilerini, ürünlerini ya da hizmetlerini konumlandırırken yararlanacağı yaratıcı fikirler hazinesi…
Zihinleri olumlu yönde etkileyebilmek için zihnin niteliğini, işleyişini ve yapısını anlamamızı sağlayan eşsiz bir eser…
Bu kitap, Jack Trout’un ilk kez 1969’da geliştirdiği ve tüm dünyada geniş yankı uyandırmış olan konumlandırma kavramını güncelleştirmekte ve zenginleştirmektedir. Yeni Konumlandırma üç bölümden oluşuyor. Birinci bölüm, zihin ve işleyişi ile konumlandırma sürecinde etkili olan beş zihinsel unsuru ele alıyor. İkinci bölüm, altı örnek-olay incelemesi temelinde kendinizi nasıl yeniden konumlandırabileceğinize ışık tutuyor. Son bölümde yazar 25 yıllık deneyimi ışığında işin püf noktalarını sunuyor.
.

Ürün Detayı
Barkod : 9789756225707
ISBN : 975-6225-70-X
Ebat : 13,5 cm x 21,5 cm

Bu yazı Kitaplar içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın