KOBİ’ler için Etkinliği Türk Şirketlerinde Kanıtlanmış Stratejiler

KOBİ’ler için Etkinliği Türk Şirketlerinde Kanıtlanmış Stratejiler

Türker BAŞ

Yayınevi     Optimist Yayım Dağıtım ( İş-Yönetim / Kişisel Gelişim Dizisi )
Editör     Zülfü DİCLELİ
Baskı     1 – İstanbul, Haziran 2008  Karton Kapak, Kitap Kağıdı, 160 Sayfa

Büyük şirketlere ve Uzakdoğu rekabetine rağmen yüksek kârlılıkla çalışan Türk KOBİ’lerinin başarı hikâyeleri:

· KOBİ’ler İçin Gerilla Stratejileri’ni diğer yönetim kitaplarından ayıran temel özellik sadece ama sadece Türk şirketlerinden örnekler içermesi,
· KOBİ düzeyindeki şirketlerde kâr patlaması yaratan stratejiler ve örneklerle bunların nasıl hayata geçirilebileceği,
· Türkiye’de müşteri niçin ve nasıl satın alıyor? Ülkemiz koşullarında farklılaştırıcı inovasyonun yolu nereden geçiyor? Verimli müşteri ilişkilerinin can alıcı noktaları.

Kitabın ilk bölümü büyük küçük tüm şirketler için geçerli olan bazı kuralları aktarıyor. Sonra da bunlar çerçevesinde kâr artırmak için çözümler sunuyor. Kitabın ikinci bölümünde Türk insanının özellikleri vurgulanarak söz konusu çözümlerin ülkemizde nasıl hayata geçirilebileceği üzerinde duruluyor. Üçüncü bölüm ise, KOBİ’lere büyük şirketler karşısında rekabet avantajı sağlayacak gerilla stratejilerini tanıtıyor.

Ürün Detayı
Barkod : 9789944186698
ISBN :
Ebat : 14 cm x 21,5 cm

Bu yazı Kitaplar içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın