İlaç Sektöründe Pazarlama Planı Nasıl Yapılır

İlaç Sektöründe Pazarlama Planı Nasıl Yapılır

John LIDSTONE

Yayınevi     MediaCat Kitapları
Editör     Gülen ÇETİN
Kapak Resim     Ahmet ERDOĞAN
Baskı     1 – İstanbul, Ağustos 2008  Karton Kapak, Kitap Kağıdı, 143 Sayfa

Pazarlama ve ürün müdürlerinin sorumlu oldukları ürünler ve hizmetler, bir şirketin müşterilerine memnuniyet sunduğu araçlardır. Bu nedenle gerçekçi, bireyse ve stratejik pazarlama planları hazırlamanız ve daha da önemlisi tüm fonksiyonlar tarafından desteklenebilen bir strateji ve uygulanabilir bir pazarlama p anı oluşturmanıza yardımcı olması için net kılavuz ilkelere sahip olmanız hayati önem taşır. Bu kitabın hayata geçirilmesindeki en önemli amaç budur.
8u kitabın hedefi, planlamaya ayrılan zamanı azaltacak, dünya çapında kullanılabilecek ve her şeyden önem/ısı pazarla bağını koparmadan, zorlayıcı ancak başarılması mümkün o/an gerçekçi planlar sunacak basit, tutarlı ve standart bir sistem ortaya koymaktır.

Ürün Detayı
Barkod : 9789944383912
ISBN : 9789944383912
Ebat : 19 cm x 26,5 cm

Bu yazı Kitaplar içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın