Başarılı Ambalaj, Başarılı Pazarlama, Herbert M. Meyers, Murray J. Lubliner

Başarılı Ambalaj, Başarılı Pazarlama
Başarılı Ambalaj, Başarılı Pazarlama, Herbert M. Meyers, Murray J. Lubliner

Author: Herbert M. Meyers, Murray J. Lubliner,
ISBN: 9758296647
Edited By: Betül Özdoğru
Translated by: Zehra Üsdıken
Publisher: Rota Yayınları
Published: Istanbul, Nov. 2003
Pages: 287

Türkiye’de pek çok marka pazarlama iletişim araçlarıyla yaratılıyor ve başarıyla destekleniyor. Tüketici bütün bu markaları hatırlıyor ve seviyor. Sıra ürünü alıp eve götürmeye gelince, markanın somut şekli ortaya çıkıyor: Ambalaj. Bu kitap bu nedenle “Ambalaj, markadır” diyor. Ambalaj üretilmeden önce tasarlamak zorunda. Markanın ruhunu yansıtacak., ama reklamlardan sonra da rafta yaşayacak tasarımlar gerektiriyor. Türkiye’de yabancı danışmanlık şirketlerinden, fabrikadaki kadrolu grafikere, matbaa tasarımcısından reklam ajanslarına pek çok el bu işe uzanıyor.

Reklamlar
Bu yazı çeviri, iş hayatı, kariyer, Kitaplar, Kişisel gelişim, Reklam, reklamcılık, reklam araştırmaları, Yayın yeri, Yayınevi, Yazarlar içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s