Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları

Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları

Mediacat Kitapları
Ceyda Aydede, halkla ilişkilerin değişen yüzünü ve değişimin uygulamaya nasıl yansıdığını gösteriyor bu kitapta. Etkili bir halka ilişkiler kampanyası için bilmeniz, yapmanız ve yapmamanız gereken her şeyi anlatıyor:

Halka ilişkiler profesyonelleri için gerekli beceriler… Etkinlikler yönetimi… Halkla ilişkiler araçları nasıl kullanılmalı… Kriz yönetimi… Uygulama problemleri… Kurumsal iletişim… Sponsorluk… Halkla ilişkilerde araştırma ve ölçme… Halkla ilişkiler ve etik…

224 sayfa, 3. hamur, ISBN: 9799758378493; Boyut: 15 x 22 cm; Baskı Tarihi: Nisan

Reklamlar
Bu yazı Kitaplar, Yayın yeri, Yayınevi, Yazarlar içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s