Reklamcılığın Global Tarihi

Reklamcılığın Global Tarihi

Mark TUNGATE

Yayınevi     MediaCat Kitapları
Editör     Gülen ÇETİN
Kapak Resim     Ahmet ERDOĞAN
Baskı     1 – İstanbul, Ağustos 2008  Karton Kapak, Kitap Kağıdı, 264 Sayfa

Dünyada reklam için her yıl 400 milyar dolar para harcanıyor. Sevsek de sevmesek de reklamların hayatımız üzerindeki etkisi çok büyük. Peki ama reklam nerede, nasıl doğdu, nasıl gelişti? Reklam sektörünün günümüzdeki devleri kimler?
Reklamcılığın gelişimi, uluslar arası bir perspektiften ilk defa bu kitapta irdeleniyor. Modern reklamcılığın köklerine inen kitap,yoğun bir rekabete ve şirket birleşmelerine sahne olan bu dinamik sektörün geleceğine kuvvetli bir ışık tutuyor.
YAZAR BU KİTAPTA REKLAM DÜNYASINDAKİ ŞU SORULARA YANIT ARIYOR.
1-1950’lerde Manhattan’da ya da 1980 Londra’da çalışmak nasıl bir şeydi?
2-Reklamcılığın popüler kültüre ne gibi katkıları oldu?
3-Dotcom patlaması ve çöküşü sektörü nasıl etkiledi?
4-TV reklamcılığın, dijital devrim karşısında teslim bayrağı çekecek mi?
5-Geleceğin ajansı neye benzeyecek?

Ürün Detayı
Barkod : 9789944383943
ISBN : 9789944383943
Ebat : 14,5 cm x 21 cm

Reklamlar
Bu yazı çeviri, iş hayatı, kariyer, Kitaplar, Kişisel gelişim, Reklam, reklamcılık, reklam araştırmaları, Yayın yeri, Yayınevi, Yazarlar içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s