Başarılı Ambalaj, Başarılı Pazarlama

Başarılı Ambalaj, Başarılı Pazarlama

Herbert M. MEYERS, Murray J. LUBLINER

Yayınevi     Rota Yayınları
Editör     Betül ÖZDOĞRU
Çevirmen     Zehra ÜSDİKEN
Baskı     1 – Istanbul, Kasım 2003  Karton Kapak, 1.Hamur Kağıt, 287 Sayfa

Türkiye’de pek çok marka pazarlama iletişim araçlarıyla yaratılıyor ve başarıyla destekleniyor. Tüketici bütün bu markaları hatırlıyor ve seviyor. Sıra ürünü alıp eve götürmeye gelince, markanın somut şekli ortaya çıkıyor: Ambalaj. Bu kitap bu nedenle “Ambalaj, markadır” diyor. Ambalaj üretilmeden önce tasarlamak zorunda. Markanın ruhunu yansıtacak., ama reklamlardan sonra da rafta yaşayacak tasarımlar gerektiriyor. Türkiye’de yabancı danışmanlık şirketlerinden, fabrikadaki kadrolu grafikere, matbaa tasarımcısından reklam ajanslarına pek çok el bu işe uzanıyor.

Ürün Detayı
Barkod : 9789758296644
ISBN : 975829664-7
Ebat : 16 cm x 23,5 cm

Reklamlar
Bu yazı çeviri, Kitaplar, Yayın yeri, Yayınevi, Yazarlar içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s