İş Hayatının 21 Gizli Kuralı Vural ÇAKIR Gerçek Yalanlar Reklamcılık Jon STEEL Türkiye’de Siyasi Kutuplaşmalar Ve Seçmen Davranışları Sezgin Tüzün, Ahmet Kardam

Konkur Nasıl Kazanılır

Jon STEEL

Yayınevi     MediaCat Kitapları
Editör     Banu ADIYAMAN
Çevirmen     Aytül ÖZER
Kapak Resim     Mete ÖZKAR
Baskı     1 – İstanbul, Aralık 2007  Karton Kapak, Kitap Kağıdı, 308 Sayfa

”İyi fikirlerin kötü sunumlarla baltalandığına çok sık tanık oluruz. Steel ikna sanatını anlamakla kalmıyor, iş dünyasına egemen olan kötü iletişimin çarelerini de sunuyor.
Shelly Lazarus, Ogitvy & Mather Dünya Başkanı ve CEO’su
Eğer işiniz satışsa bugünlende kimin işi satış değil ki? bu kitap size gerekli. Birçokları Steel’i son yirmi yılın en iyi sunum mimarlarından biri olarak kabul ediyor. Kitabı da bir ustanın bilgeliğinden inciler sunuyor.
Davîd Verklin, Carat Americas CEO’su Jön Steel’in birçok sunumunu izleme fırsatı buldum ve yazarlığının da sunumları kadar iyi olduğunu dile getirmekten mutluyum. Bir kitleyi bir işe dâhil ve ikna etmek zorunda olan herkese bu kitabı öneririm.
Siman Clrft, Unilever CMO’su çalışmalarımızın ve yeni iş sunumlarımızın kalitesi bizim için ölüm kalım meselesidir. Steel artık sunumlarının kutsal kitabını yazmış bulunuyor.”
Mike Hughes, The Martin Agency Başkanı ve Kreatif Direktörü
Jon Steel reklamcılıktaki yirmi yıllık olağanüstü kariyeri süresince girdiği konkurların yüzde doksanından fazlasını almayı başararak, Nike, Sony, Pepsi, Porsche ve Hewlett-Packard gibi müşterilerle multimilyon dolarlık anlaşmalar imzaladı. Bir reklam profesyoneli ve ünlü “göt milk?” reklam kampanyasının yaratıcı Sanndan biri. Gerçek, Yalanlar ve Reklamcılık kitabının yazarı. Dünyanın en büyük pazarlama iletişimi gruplarından WPP’nin “sunum koçu” şimdi sırlarını paylaşıyor. Bunu yaparken gerçek dünyanın ilgi çekici sunum örneklerinden de yararlanıyor. O. J. Simpson duruşması. Bill Clinton’ın adaylık konuşmaları, Winston Churchill ve Martin Luther King Jr.’ın konuşmaları ve hatta eşine yaptığı evlilik teklifi de bunlar arasında.

Ürün Detayı
Barkod : 9789944383523
ISBN : 994438352-3
Ebat : 14,5 cm x 21,5 cm

İş Hayatının 21 Gizli Kuralı

Vural ÇAKIR

Yayınevi     MediaCat Kitapları
Baskı     1 – İstanbul, Ekim 2007  Karton Kapak, Kitap Kağıdı, 185 Sayfa
Fiyat     12,50 YTL

Bu kitapta hem iş hayatına yeni atılan, yani kariyerlerinin henüz başında olan, hem de kariyerlerinde çoktan üst basamaklarda yerini almış olan herkes için bir şeyler var. Ipsos KMG’nin CEO’su Vural Çakır profesyonel bir kariyer hedefi planlamasının kurallarını çıkarıyor. Bu kurallar yıllarca sıralarında dirsek çürüttüğümüz okullarda öğretilmiyor. Bu kuralların hepsi hayatın içinden çıkıyor. Yıllardır iş dünyasının çeşitli alanlarında yer almış olan Vural Çakır okullarda değil iş hayatında öğrendiklerini paylaşıyor okurla
İş hayatının gündelik koşuşturmasında bu kurallardan en azından birkaç tanesini uygulamaya başlamanız sizi hemen –en azından bu kitabı okumayanlardan– birkaç adım öteye taşıyacaktır.

Ürün Detayı
Barkod : 9789944383561
ISBN : 978994438356-1
Ebat : 14,5 cm x 21,5 cm

Gerçek Yalanlar Reklamcılık

Jon STEEL

Yayınevi     MediaCat Kitapları
Editör     Baskın BIÇAKÇI
Çevirmen     İnci Berna KALINYAZGAN
Baskı     1 – Ankara, Ocak 2000  Karton Kapak, Kitap Kağıdı, 261 Sayfa

Dünya reklamcılığının büyük isimlerinden biri olan Jon Steel, bu kitabında çok basit gibi görünen bir soruya cevap arıyor: Reklam ve pazarlama etkinliklerine tüketicinin bakış açısını nasıl katabiliriz?
Uzun süreli ve sağlam bir marka ilişkisi yaratabilmenin tüketiciyi anlamakta başlayacağını öne süren Steel, anlama sürecini teorik ve pratik yanlarıyla derinlemesine analiz ediyor. Araştırmanın ve yaratıcılığın gerçerli kurallarını sorguluyor, yenilerini öneriyor.
Gerçek bir reklamcıya yakışan bir entellektüel derinliğe sahip bu kitap, başklarını anlama ve onlarla iletişim kurabilme sanatına bir giriş aynı zamanda…

Ürün Detayı
Barkod : 9799758378257
ISBN : 9758378252
Ebat : 21,6 cm x 14,5 cm

Türkiye’de Siyasi Kutuplaşmalar Ve Seçmen Davranışları

Yayınevi: Veri Araştırma Yayınları

Yazar: Sezgin Tüzün, Ahmet Kardam

Kategoriler: Politika, Demokrasi, Politika, Siyasi Partiler Üzerine

İSBN: 9758290002006

Özellikler:
Türkçe 106 s. 15.5 x 23 cm İstanbul Mayıs 1998 106 s. 1. Basım

Açıklama:
1950′den 1980′li yıllara kadar siyasi yaşamın belirleyicisi olmuş “Cumhuriyet Halk Partisi – Demokrat Parti kutuplaşması” karşısında seçmen tercihlerinde gözlenen ana eğilimler nelerdir? Bu yerleşik eğilimlerden 1990′lı yıllara ne kaldı? 1990′lı yıllarda Refah Partisi’nin gösterdiği hızlı gelişmenin yarattığı siyasal kutuplaşma karşısında seçmen tercihlerinde hangi ana eğilimler gözleniyor? Bu kutuplaşma hangi sınıfsal tabana dayanıyor? İdeolojik içeriği nedir? “Şeriatçı-laikçi” çatışmasının daha a derinleşmesinin ne gibi toplumsal sonuçları olabilir? Büyüklüğü seçimden seçime önemli farklılıklar göteren “sandık başına gitmeyenler” kitlesi esas olarak hangi siyasi geleneğin seçmenidir?

1950′den günümüze kadar yapılmış bütün seçimlerin sonuçlarını ve 90′lı yıllarda yapılmış üç alan araştırmasının bulgularını irdeleyen elinizdeki çalışma, bu soruların yanıtlarını ararken; kavramsal çerçevesi ve metodolojisiyle, seçmen tercihlerine ilişkin kalıplaşmış değerlendirme biçimlerinin dışına çıkarak, politikacılara, medya mensuplarına ve siyaset analizcilerine kullanabilecekleri yeni ölçütler de önermektedir.

Reklamlar
Bu yazı iş hayatı, kariyer, Kitaplar, Yayın yeri, Yayınevi, Yazarlar içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s