Vural ÇAKIR İş Hayatının 21 Gizli Kuralı Sezgin Tüzün, Ahmet Kardam Türkiye’de Siyasi Kutuplaşmalar Ve Seçmen Davranışları

İş Hayatının 21 Gizli Kuralı

Vural ÇAKIR

Yayınevi     MediaCat Kitapları
Baskı     1 – İstanbul, Ekim 2007  Karton Kapak, Kitap Kağıdı, 185 Sayfa

Bu kitapta hem iş hayatına yeni atılan, yani kariyerlerinin henüz başında olan, hem de kariyerlerinde çoktan üst basamaklarda yerini almış olan herkes için bir şeyler var. Ipsos KMG’nin CEO’su Vural Çakır profesyonel bir kariyer hedefi planlamasının kurallarını çıkarıyor. Bu kurallar yıllarca sıralarında dirsek çürüttüğümüz okullarda öğretilmiyor. Bu kuralların hepsi hayatın içinden çıkıyor. Yıllardır iş dünyasının çeşitli alanlarında yer almış olan Vural Çakır okullarda değil iş hayatında öğrendiklerini paylaşıyor okurla
İş hayatının gündelik koşuşturmasında bu kurallardan en azından birkaç tanesini uygulamaya başlamanız sizi hemen –en azından bu kitabı okumayanlardan– birkaç adım öteye taşıyacaktır.

Ürün Detayı
Barkod : 9789944383561
ISBN : 978994438356-1
Ebat : 14,5 cm x 21,5 cm

Türkiye’de Siyasi Kutuplaşmalar Ve Seçmen Davranışları

Yayınevi: Veri Araştırma Yayınları

Yazar: Sezgin Tüzün, Ahmet Kardam

Kategoriler: Politika, Demokrasi, Politika, Siyasi Partiler Üzerine

İSBN: 9758290002006

Özellikler:
Türkçe 106 s. 15.5 x 23 cm İstanbul Mayıs 1998 106 s. 1. Basım

Açıklama:
1950′den 1980′li yıllara kadar siyasi yaşamın belirleyicisi olmuş “Cumhuriyet Halk Partisi – Demokrat Parti kutuplaşması” karşısında seçmen tercihlerinde gözlenen ana eğilimler nelerdir? Bu yerleşik eğilimlerden 1990′lı yıllara ne kaldı? 1990′lı yıllarda Refah Partisi’nin gösterdiği hızlı gelişmenin yarattığı siyasal kutuplaşma karşısında seçmen tercihlerinde hangi ana eğilimler gözleniyor? Bu kutuplaşma hangi sınıfsal tabana dayanıyor? İdeolojik içeriği nedir? “Şeriatçı-laikçi” çatışmasının daha a derinleşmesinin ne gibi toplumsal sonuçları olabilir? Büyüklüğü seçimden seçime önemli farklılıklar göteren “sandık başına gitmeyenler” kitlesi esas olarak hangi siyasi geleneğin seçmenidir?

1950′den günümüze kadar yapılmış bütün seçimlerin sonuçlarını ve 90′lı yıllarda yapılmış üç alan araştırmasının bulgularını irdeleyen elinizdeki çalışma, bu soruların yanıtlarını ararken; kavramsal çerçevesi ve metodolojisiyle, seçmen tercihlerine ilişkin kalıplaşmış değerlendirme biçimlerinin dışına çıkarak, politikacılara, medya mensuplarına ve siyaset analizcilerine kullanabilecekleri yeni ölçütler de önermektedir.

Reklamlar
Bu yazı Araştırma sektörü, Beğendiklerim, Dünya, iş hayatı, kariyer, Kitaplar, MediaCat Kitapları, Pazar araştırması, Reklam, reklamcılık, reklam araştırmaları, Siyaset, siyasi tarih, politika, siyasi partiler, vural çakır, Yayın yeri, Yayınevi içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s